Semn de circulatie pentru fiecare zodie…..

Daca fiecare zodie ar purta pe spate un semn de circulatie, care ar fi acesta?

Berbec – Oprirea si stationarea interzise.

Taur – Drum ingustat. Depasirea interzisa.

Gemeni – Punct de informare turistica.

Rac – Puneti-va centura de siguranta!

Leu – Drum cu prioritate.

Fecioara – Intoarcerea interzisa!

Balanta – Intersectie nesemaforizata.

Scorpion – Atentie! Succesiune de curbe deosebit de periculoase.

Sagetator – Sfarsitul tuturor restrictiilor.

Capricorn – Limitare de viteza.

Varsator – Parcare cu plata. Timp limitat 1 h.

Pesti – Drum alunecos si cu denivelari.

 Cele mai frecvente  scuze in functie de zodie

  Berbec

Nu am facut eu asta.
Am fost fortat sa fac asta.
A fost doar un accident.
Nu a fost nimic intentioanat.
Fiecare dintre noi are dreptul sa faca ceea ce ii place.

   Taur

Am mai facut asta de multe ori si nu am stiut ca este gresit.
Credeam ca voi economisi niste bani prin asta.
Nu mi-am dat seama.
Aveam de gand sa repar totul cat de curand.
Mi-era foame.

   Gemeni

Poftim? Nu inteleg despre ce vorbesti…
Cine, eu? Nu am crezut ca se va intampla asa.
Nu eu, X a facut acest lucru.
Haha, ce gluma buna, hai sa trecem peste discutia asta.

    Rac

Am simtit ca trebuie sa fac acest lucru. Asa am simtit.
E o traditie pe care a trebuit sa o urmez.
Am fost obligat/a  sa fac asta.
Totul a inceput in copilarie.
De fapt, mama m-a sfatuit sa fac asta.

    Leu

Nu stiam ca ma vede cineva.
Nu gandeam clar.
Am anumite privilegii, ar trebui sa mi-se ierte acest lucru.
As prefera sa uitam cu totii cele intamplate.

   Fecioara

Contabilul mi-a spus ca totul este in ordine.
Doctorul mi-a spus sa procedez asa. Nu stiam ce fac de fapt.
Nu m-am putut abtine.
Am gresit, nu se va mai repeta. Pot sa si semnez pentru asta.

   Balanta

Am facut asta numai pentru ca si sotul meu/sotia mea o face.
X m-a facut sa fac asta.
Nu am putea ajunge cumva la un compromis?
M-am luat dupa X, imi cer scuze.
Sunt o victima a sistemului si a conjuncturii.

   Scorpion

Asa ma simteam atunci.
Nu m-am gandit ca voi fi prins.
Nu am vrut sa o fac.
Nimeni nu mai trebuie sa afle acest lucru.
Credeam ca sunt pe moarte.
Nu stiam ce naiba fac.

   Sagetator

Trebuia sa fac asta, altfel eram dat in judecata.
Avocatul mi-a spus ca totul este in regula.
Ce mare lucru? Guvernul este de vina.
Este un lucru rasist (sexist sau o decizie politica gresita).

   Capricorn

Nu este ceva serios.
Eu doar am urmat ordinele.
Totul s-a intamplat atat de repede.
Slujba mea este de vina.
Chiar aveam nevoie de bani.

   Varsator

Toti ceilalti faceau acelasi lucru.
Era cel mai interesant lucru de facut.
Ma plictiseam rau de tot.
Si ce e cu asta? Ce vei face in acest sens?
Cui ii pasa de lucrurile astea stupide pana la urma?

     Pesti

Am fost influentat.
Dumnezeu mi-a spus sa fac asa.
Eu doar am indeplinit dorinta Domnului.
Credeam ca ma pot opri pana sa pierd controlul.
Nu mi-am dat seama cat de tarziu se facuse.

Sofer in functie de zodie

O masina luxoasa, multi cai putere sau una modesta cu care sa iti faci treaba este suficienta? Afla ce preferinte au soferii in functie de zodia lor!

    Berbec

Berbecul isi doreste sa fie primul  care are ultimul model de masina pentru a atrage atentia tuturor vecinilor. De asemenea, tot el va fi primul care o va urca intr-un pom, uitandu-se dupa trecatori daca il admira.

      Taur

Cel mai nou prototip al unei masini ar fi pe placul Taurului, chiar daca inca nu a aparut pe piata, acesta ar da orice sa o aiba. Ii plac lucrurile originale, vrand sa iasa in evidenta, prefera sa isi duca masina la un tuning auto.

      Gemeni

Gemenii prefera, desigur, doua masini. Una pentru familie, cu care sa isi plimbe sotia si copiii la iesiri in weekend, iar cealalta pentru ei. Cea din urma este dotata cu tot felul de echipamente de fite, sistem audio performant, jante, plasme si alte optiuni extravagante.

       Rac

 Racii prefera o masina micuta si draguta precum una de jucarie. O masina japoneza de mici dimensiuni si pe baterii, nepoluanta, i s-ar potrivi cel mai bine. O sa i se faca mila si ii va cere scuze cand va merge cu ea pe teren accidentat.

      Leu

O masina decapotabila este cea mai potrivita pentru un Leu. El isi doreste sa fie admirat alaturi de automobilul sau impunator prin lux si eleganta.

    Fecioara

Fecioara prefera o masina sigura. Nu vrea geamuri in diverse tente de culori, ci o cat mai buna vizibilitate. Masina trebuie sa fie destul de mare pentru a rezista in eventualitatea unui accident. Un SUV, nu neaparat luxos, este cel mai potrivit.

    Balanta

Balanta nu are nicio preferinta, este innebunita sa conduca. Poate fi o rabla, un tractor sau ultimul racnet de masina, pentru Balanta este important doar sa se deplaseze cu o viteza decenta si sa isi rezolve treburile.

    Scorpion

Intimitatea este un punct important pentru Scorpion, prin urmare masina trebuie sa aiba neaparat geamuri de culoare inchisa. E intotdeauna pregatit pentru o aventura pe bancheta din spate.

    Sagetator

Orice cutie metalica veche, fie si un cazan, care se poate deplasa din punctul A in punctul B, fara a implica prea multe costuri, este masina ideala pentru un Sagetator.

     Capricorn

Cand vine vorba de masini, Capricornul este foarte pretentios, masinile decente il fac sa se simta ca si cum ar merge cu un mijloc de transport in comun. Masinile mari, luxoase sunt in topul preferintelor acestor nativi.

    Varsator

Masina trebuie sa ofere o ambianta placuta, sa aiba un sistem de sunet preformant, tapiserie de culoare deschisa, nu neaparat din piele, si inca un lucru foarte important este odorizantul, care trebuie sa fie de cea mai buna calitate.

    Pesti

„Chiar trebuie sa invat sa conduc? La ce imi va folosi?”

   Zodiile si generozitatea

Fiecare zodie in parte are anumite trasaturi specifice care determina un comportament altruist. Care dintre zodii iti pare a fi cea mai generoasa?

BERBEC

Curajul tau de a-i ajuta si inspira pe ceilalti chiar si atunci cand e inconvenabil sau riscant, te face sa fii o persoana aparte.

  TAUR

Natura ta solida, gentila si fiabila face din tine acea „stanca” la care familia si prietenii se intorc atunci cand sunt intr-o cirza si au mare nevoie de ajutor.

  GEMENI

Mintea ta iute si capacitatea de a reactiona rapid, demonstreaza faptul ca tu esti solutia pentru rezolvarea problemelor urgente ale celor din jurul tau.

   RAC

Sensibilitatea si firea ta de a-i compatimii pe altii dovedesc faptul ca tu esti raspunsul celor care cauta un sprijin moral si sfaturi in diverse probleme personale.

    LEU

Datorita generozitatii tale, tu incerci sa le oferi tuturor celor din jur ajutor atunci cand se afla intr-o criza. Tu esti calea lor de iesire din labirintul problemelor de orice natura.

    FECIOARA

Esti dedicata celor din jur, iti face mare placere sa ii poti face pe cei din jurul tau fericiti. Esti un adevarat protector al celor carora le oferi sprijin si le porti grija precum unor copii.

    BALANTA

Natura ta pacifista, calma ii linisteste pe cei din jurul tau care se afla intr-o suferinta, in timp ce dedicarea ta catre munca si cariera, va face din colaborarea cu ceilalti un real succes.

    SCORPION

Idealsimul tau si credinta ta puternica in transformari si renasteri din prorpia cenusa ii influenteaza si pe cei din preajma ta sa fie la fel de concentrati si devotati in atingerea obiectivelor.

    SAGETATOR

In situatii de cumpana, prietenii si cei cu care intri in contact sunt afectati in mod pozitiv de optimismul tau, astfel pot gasi solutii pentru a iesi din impas.

    CAPRICORN

Inarmat cu o determinare de fier, refuzi sa renunti la lupta pentru dreptate pana cand aceasta nu este infaptuita si toti sunt multumiti de decizile corecte.

    VARSATOR

Este zodia care are latura umanitara cea mai dezvoltata, incerci sa dezvloti strategii care pot contribui la ajutarea celor loviti de necaz. Intotdeauna incerci sa gasesti o directie pozitiva in acest sens.

     PESTI

Compasiunea si solidaritatea fata de cei care sunt in suferinta sunt de necomparat. Iti face o desosebita placere sa ii ajuti pe cei care te solicita si te dedici intru totul rezolvarii probelemlor care-i apasa.

ZODII  –  Inceputul conversatiei….

Cum incepe o conversatie un Berbec? Dar un Leu? …..

Berbec

Asa si… trecem mai departe?

Taur

Cred ca esti minunat/a. Sa mergem sa mancam.

Gemeni

De ce nu ne parasim noi partenerii sa mergem undeva departe?

Rac

Sa mergem intr-un loc privat. Te rog.

Leu

Mi-ar placea sa te scot in oras, ai ceva dragut sa porti?
Vrei sa-ti termini machiajul inainte sa iesim?

Fecioara

Cred ca ti-as putea face viata mai buna.

Balanta

Te iubesc pentru mintea ta cum te iubesc si pentru corpul tau.

Scorpion

Hai sa schimbam lumea impreuna!

Sagetator

Ce zici de o imbratisare?

Capricorn

Cred ca ne-am intelege de minune. Am liber vineri, ce zici iesim la masa?

Varsator

Vorbeste cu mine.

Pesti

Spune-mi totul despre tine. Intre noi nu trebuie sa existe secrete.

Lasă un răspuns

